24 Ekim 2010 Pazar

SOĞUKTU ÜŞÜYORDUM

Deniz kokan kadınların

Maviye düşen gözlerinde görmüştüm

Poyrazın suskunluğunu

Demir alan gemiler mevsimiydi zaman

Uzak yolculuklara gebeydi akşamlar

Yağmurlar düşüyordu düşlerime

Çocuktum

Deniz kokan kadınların

Maviye düşen gözlerinde görmüştüm

Denizin hırçınlığını

Son baharı giyiniyordu ağaçlar

Yeşili soyunuyordu mısralar

Tirilye uyuyordu bir güzelin ellerinde

Sessizliği dinliyordum

Deniz kokan kadınların

Maviye düşen gözlerinde görmüştüm

Kavganın güzelliğini

Eylül kokuyordu sabahlar

Ağrılı bir ölüme yürüyordu kaldırımlar

Prangalar takılıydı saatlere

Şafağın kızlığına bakıyordum

Deniz kokan kadınların

Maviye düşen gözlerinde görmüştüm

Hesapsız aşkları

Korkaktı tenlerinden soyundukları erkekler

Şarkılara saklanmıştı dokundukları sesler

Kapattılar kulaklarını anlamsız cümlelere

Soğuktu üşüyordum


ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder