9 Ekim 2010 Cumartesi

SENSİZİM

Ve sen yoksun artık
Ne sıcacık bakan gözlerin
Ne sarıldığım zaman yok olduğum,
Senin benliğinde var olduğum dünyan


Ne beni yakan yüreğin 
Ne yüreğime saklayacağım tek bir sözün var
Ve sen yoksun artık

yaşayamıyorum, nefes alamıyorum
çok canım acıyor kanıyor yaralarım
sevemiyorum insanlarıçünkü hiçbiri sen değil
beni saran varlığın nerde

ve sen yoksun artık
ben yapayalnız kaldım bu acımasızlıklarda
ben sensiz kaldım 
gittin değilmi

tek söz yok yüreğime saklayacağım,
tek bakış yok gözlerimde saklı kalan 
kokun yok dudaklarımda ıslaklığın ve senin hayatında da ben 
ve sen yoksun artık

uyuyamıyorum oysa ben günlerce sadece uyumak istiyorum
tek kavuşabildiğim rüyalarımda seninle buluşmak için
senin için

hani seninleyken en güçlü fırtınalara dayanabilen bir çınardım ya
şimdi bir meltem beni yıkıyor
sensizim

gittin ya beni, BENİ ANLAMAYAN İNSANLARLA BIRAKTIN YA

neydi bana nefretin
bu kadar acıyı bana yaşattın 
bir terkediliş değil yokluğunun varlığını hissetmeme

neden olan acı
sensizlikle dövüşmem de değil
sanki yemin etmiş gibi acılarını sahiplenmekte değil 
gidişin bir ihanete bir yalnızlığıa bir yok oluşa kabul edememek bunu anlamamak içimde fırtına

kayboluş aşklara insanlara son çığlık içimdeki yıkılışta 
yapamam dayanamam bunu anlayamam, anlatamam
bir tarafım seni inkar ederken bir tarafım seni delice kabulleniyor çıkıp karşıma 

yapmadım demeni bekliyor 
ama sen yüreğime inat susuyorsun
ve sen yoksun artık
keşke son kurşunu yüreğime sıksaydın bu kadar kanarmıydı içim.

sen benim canımdın, canımı aldın 
Senden sonra bir daha ben olamadımki...


ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder