26 Ekim 2010 Salı

SEN MAVİ SEVDAMSIN

sensiz hayat haram bana biliyorum. sen olmadan geçen tek bir dakika bir ömür bana biliyorum. sensiz yaşanacak koca ömür bana tek gecedir biliyorum. biliyorum ya sesimi çıkaramıyorum.. tam konuşacakken tam haykıracakken olmuyor işte birşey engel oluyor ve yapamıyorum.. 

gecenin bir yarısı oturduğumda pencere kenarında rüzgarın tenime değişi, yüzümde garip bir gülümseme yaratışı seni hatırlatıyor bana.. bir müzik sesi geliyor kulağıma 'eğer yüreğindeysem sil gözyaşımı' o kadar anlamlı geliyor ki bu söz, zamansız yaşlar akıyor gözlerimden geceye... tane tane.. damla damla.. şimdiden 9 damla olmuş bile kağıdın üzerinde.. 

sabaha daha çok var. uğruna koca ömrümü adadığım bir gece daha var.. ve su anda dokuz damla olan gözyaşım kimbilir gecenin sonunda milyonlarla savaşacak. belkide hiç kendini göstermeyecek bile.. saklanacak.. ve koyduğumda başımı yastığa çıkacak saklandığı yerden. ama yine akmayacak. gözlerimden yüreğime,, yüreğimden de geceye.. damla damla,, tane tane.. 

ve sen,, içinde garip birşeyler hissedeceksin. aklına ben geleceğim. duracaksın durduğun yerde.. zaman da duracak. gözlerin gökyüzüne dalacak. uzunca bir süre bakakalacaksın.. gözlerimi göreceksin gökyüzündeki yıldızlarda. sonra ay'a bakacaksın. o kadar derinden bakacaksın ki yüreğimi göreceksin ayın içinde gizlenmiş...

elini uzatsan alacaksın sanki ay'ı yerinden ama ellerin gökyüzüne hep boş gidip boş dönecektir. ama bilrsin ay'a benzettiğin yüreğim zaten senindir.. seninkinin hemen yanıbaşındadır.. ve o yüreği oradan sökmek zordur. tanrı'dan başka kimsenin başaramayacağı kadar zor.. senin bile.. ewt garip ama, senin bile..... 

öyle iyi yerleştirmişim ki.; öyle kuvvetlice çivilemişim ki; onu yüreğinin yanına çıkarmak ölümdür.. çıkaracak güç ölümdür. paramparça da olsa, kan da ağlasa, varsın yüreğinin içinde versin son nefesini. ödüldür bu bana.. yüreğimin yüreğinde cam vermesi ödüldür. ödülümdür.. 

sevdiğim sevdamsın.. mavi sevdamsın.. yüreğimin mavisi, gözlerimin mavisisin.. 


ASİMAVİKEMAL
şampiyon
21.03.2002

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder