4 Ekim 2010 Pazartesi

KEŞKE TANIMASAYDIM SENİ

Keşke tanımasaydım seni
Omuzlarıma bu kadar yük binmezdi o zaman
Gözlerim ağlamayı bilmezdi bu kadar sık
Kalbim hep seni atmazdı delicesine
Benim de ellerim sıcak olurdu belki böyle 
Geceleri hep gelmeni beklemezdim sabahlara kadar
Rüyalarımda tatlı hülyalarım olurdu
Duygusuzca düşünmezdim yokluğunda yılları
Hem üşümezdim de hiç böylesine ölüm karanlığında
Sen ne kadar karanlığım üşütür seni desen de
Kalbim kan çanağına dönmezdi sensizce
Kayan yıldızlara farklı dilekler tutardım
Adımlarım bu kadar küçülmezdi
Ben de gülerdim zaman zaman 
Deniz ve mehtap benim için de önemli olurdu belki
Güneşsiz dimamda kavrulmazdı ciğerlerim
Ruhum daralmaz benliğim sıkışmazdı
Tüm zerrelerim acı çektirmezdi bedenime
Öksüz bir garip gibi hissetmezdim kendimi
Sürekli uzaklara dalıp kalmazdım oralarda
Bütün geceler tütünü çekmezdim içime her an

Keşke tanımasaydım seni
Keşke yağmur olsam yağsam taşlara 
Keşke taş bağırlılar yumaşasa
Keşke merhamet olsa
Merhamet olsa gelip geçen zamana
Keşke keşkeler hiç olmasa
Keşke seninle başka bir yerde yeni bir başlangıç olsa
Keşke

Keşke seni tanımasaydım
Yıllarımı düşlemezdim
Dönüp duran mevsimleri
Yaprakların sarı hüznünü düşünmezdim 
Ayaklarımın altındaki solan çiçekleri 
Hatıralarımda kaybolan kalbimi düşünmezdim
Tezatlar kalbimde yer bulur olmazdı
Çığlıklarla kesmezdim bileklerimi
Kanımla yazmazdım son veda şiirimi
Duvarlara kutup gibi soğuk o adını 
Avuçlarımın içine bende kalan seni yazmazdım 
Sımsıcak fışkıran kanımla
Şiirim de bitmezdi benim bittiğim gibi
Beyaz kalırdı gerisi 
Son bir beyazlık gibi
Bembeyaz aşk 
Kartanem gibi

Keşke seni tanımasaydım
Simsiyah yankılar oluşmazdı ufkumda
Açlığı susuzluğu bu hasreti bilmezdi bu can
Beynim bu kadar hırçın uğuldamazdı
Nefesim ürkek ve soluksuz olmazdı
Yokluğun buz gibi dondurmazdı belki
Elemsiz bir hayat olurdu benim için
Ağlamalarım bile daha acısız olurdu
İnim inim inlemezdim sabahları
Herşey bensiz ve benliksiz olurdu
Ve...
Umutla verirdim...
Son nefesimi...

Keşke tanımasaydım seni
Keşke yağmur olsam yağsam taşlara
Keşke taş bağırlılar yumaşasa
Keşke merhamet olsa
Merhamet olsa gelip geçen zamana
Keşke keşkeler hiç olmasa
Keşke seninle başka bir yerde yeni bir başlangıç olsa
Keşke olsa
Keşke....


ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder