4 Ekim 2010 Pazartesi

KAN KUSUYORUM

Aldığım nefeslerin hesabını veriyorum
Düşüyorum düşkünlerin sahnesinde
Ne baş belasıymış şu ayrılık!
Şu ayrılık ne de kahrediciymiş...
Aynalara dargın yüzümü unuttum.
Meğer sen varken yirmi yaş daha gençmiş.
Tabldotumda hüsran var,
Yine piyangodan amorti bile çıkmadı
Boşa gitti harcadığım anılar meçhule yol alıp giderken ümitlerim.
Ne güneşim doğsun, ne dünyam dönsün isterim.
Vurup ta yalnızlığımı en köhne mekanlarda,
En hain saatlerde kırıp ta ayrılık zincirini...
Farkındayım saflığımın, bu fa hayaldi.
Eskiden, bu eski mahallenin göbeğinde ki
Eskilerden kalma dükkana gider ve o eski anlarımda olurdum.
Şimdi isyan türküleri okuyor yüreğim,
Aldığım her nefesin hesabını verir gibiyim,
Yalnızlık!
Tanımazdım bir zamanlar bu kelimeyi
Bir zamanlar ben böyle ağlamazdım.
Artık zamanı geldi bembeyaz kefenlere sarılmanın,
Tabutumla kucaklaşmanın zamanı geldi.
Artık hesap verir oldum nefesimden
Oysa sevmek sen varken güzeldi... 
Kapatıp ta odamın perdelerini,
Bu zifiri karanlığı bir de ben karanlığa hapsederken
Sevda türküleri söylenirken kalbimin en işlek yerlerinde
Ben sonuna dek susuyorum
Hesap veriyorum yaşadığımdan
yaşadığıma ,
kanıma,
kan kusuyorum.


ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder