24 Ekim 2010 Pazar

HÜZÜN VE MAVİ

Hüzün ve Mavi

Bugün aylardan hüzün günlerden hüzünertesi

Hüzün alıp hüzün satıyorum,

Masumiyet avuçlarımızdan kaydı

Kırılan dökülen diğerlerinin yanında

Karanlık dünlerime katıldı.

Hüzün dinliyorum şimdi radyodan.

Maviyken hüzne boyadım kendi ellerimle ruhumu.

Deniz oldum mavilerden en mavi tuval gibi

Hüzünler çizdim üzerine onu da ressamın ellerinden alıp

Ağaç olayım dedim mavi yeşil

Dökülen yapraklarım değildi; hüzünler saçtım sağa sola

Hüznü hüzne böldüm elde var hüzün

Hüznü hüzünden çıkarsam çeker gider mi?

Yine elde kalan, avuçta kalan, yürekte kalan hüzün oğlu hüzün

Yıllara meydan okurum sandım, kadere inadıma tutunmaya çalıştım.

Hayata gülümserken hayat bana hüzün sundu her seferinde arsız arsız

Hayata küsmeli hayata sırtını dönmeli

Mavilerden vazgeçtim, renklerden vazgeçtim, sevmekten vazgeçtim

Artık sadece gri hüzün rengindeyim.

Aynadan bakan yüzde hüzün, yastığımın yanında duran başta hüzün

Bir beste yapacak olsam makamı hüzün, sözleri hüzün

Okuma; şiirim hüzün yazacak kalemimden sadece hüzün kayacak

Bu akşam kaybettim masumiyeti sana ne dizeler hüzün dolacak

Kış ayazı yemiş yüreğim kanar, ellerim kanar, ruhum kanar

Daha ne olsun al kadehimi de kaldırıyorum şerefine ey hüzün

Sevmeden dokunan ellere tutsak hediye ettim uykularımı

Sevmeden dokunulmanın acısı ne ağırmış meğer.

Bir özlemdi aşk, mavi koymuştum adını.

Mavi gitti hüzün kaldı tenimde.

Aşkın adıda hüzünmüş ne yazık

Zaman hüzünlere akıyor içime işlercesine

Ay üşüyor çaresizliğime, gece örtüyor üstümü titreyişime acıyarak

Ama onların bile bana sunduğu simsisay hüzün.

Sadece mavi bir aşk istemiştim.

Sadece masum mavi bir aşk

Sadece….

Biliyor mu sun bugün bir mavi kaydı avuçlarımdan

Hüzün beni sevdi vazgeçmeyecek madem,

Bir yağmur yağsa hüzünlere ıslanacağım yine,

Gözlerimden akan acıtan hüzünler

Bir hayalde doğdun yine orda kaybol işte sen aşk.

Ben böyle iyiyim hüzünle koyun koyuna alışmışım

Yara bere içindeydim zaten senden önce de

Seni hüzünsüz yarınlara hediye ediyorum mavi sevgili


ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder