9 Ekim 2010 Cumartesi

DÜŞ

Fazlasıyla Düş yokluklarıyla geçti hayatımız.Matemli sabahlara uyanır , hüzünlü gecelere kapardık gözlerimizi.Siyahın matemiyle kan kırmızısı bir renge bürünürdük.Bir gün olsada bölüşememiştik ellerimizi birbirimizle. 
Geceler sen kokardı , bense infazlara yürürdüm.
İç geçirmelerimle , hüzün kokan kalbimle , delirmiş aklımla firara kalkardım her gece.İsyan bayraqına çeker , alacakaranlıkların dibine batardım.Ben herkesten daha farklı giyerdim hüzünleri.
Feryatlarımı daqı , taşı delerdi.Bulutlar aqlardı bana , kuslar hüzünlü şarkılar söylerdi.Uçurumun kenarında açan bir çiçektim ben.
Acımasız dalgalar bana çarpar , yüreqimi
daqlardı.
Hep çırpınışlar , hep aldanışlar ,hep firari sevdalar , hep yalanlar dolanlar çürüttü paramparça bir hale getirdi bedenimi...
Dakikası dakikasına uymayan bir dünyam vardı bir kez güler , üç kez aqlardım.Yönüm karanlık yollara dönüktü her zaman firariydi adım.Daraqacı beni beklerdi her an infazını gerçekleştirmek için...
Dokunuşlara uzak , sevgilere gebe , gülüşlere isyankardım.Hep sahte gülüşlere kanar , ateşlerde yanardım.Matemleri giyerdim hep.Zaten gülüşlerimi '' kiraladım '' ben. 

Benimkisi firari bir yürekti , dakikası dakikasına uymazdı.Dalgalarla sulanır , fırtınalarla isyanlara el açar , sellere kapılır dünyayı dolaşırdı.Çapraz ateşlerle kurşunlanır , feryatlarla gam yüklerdi hayata.
ŞAMPİYON

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder