24 Ekim 2010 Pazar

DUR GİTME

Benimle bir konuşsan

Sevdamı anlatacağım sana

Tabi dilimin döndüğü kadar

Yazdığım şiirlerimi okuyacağım

Mısralarım işte o gün

Dile gelecek

Seni sensiz nasıl yaşadığımı

Seni her gün görüp de nasıl özlediğimi

İşte o gün haykıracak mısralarım

İşte o gün şiirlerin şiir olacak

Okuduğun gün

Saatlerin zamanın durmasını isteyeceğim

Bu an, bu kısacık an bitmesin diyeceğim

Ama zaman bana inat

Her zamankinden hızlı geçecek

Biliyorum

Bir an olsun göz göze geleceğiz

Ve seni ne kadar sevdiğimi anlayacaksın

Ben bir kelime bile söylemeden

Sende istemeyeceksin gözlerini kaçırmayı gözlerimden

Ama gözlerin kaçacak

Biliyorum

Sana nasıl uykularımı böldüğünü

Her şeyde senden bir parça aradığımı

Ve her gözümü kapayınca nasıl seni gördüğümü anlatacağım

Kelimeler yetmeyecek

Biliyorum

Her rüzgar esişinde neden derin bir nefes çektiğimi

Yüzlerimi okşadığında rüzgar

Neden gözümü kapayıp gülümsediğimi

Nasıl yalnız bir karanlık ta usandığımı anlatacağım

Sana adı sen olan yıldızı göstereceğim

Onunla konuştuklarımızı anlatacağım sana

Neden bir yıldız olduğunu söyleyeceğim

Ve sana bir günü hatırlatacağım

Tabi unutmadıysan

Sana dalgaları anlatacağım

Her denize bakışımda nasıl seni gördüğümü

Ve bizim evdeki saati anlatacağım

Her saniyesinde seni seviyorum dediğim

O saati anlatacağım

Yıldızların nasıl ağladığını

Ve göz yaşlarının yüreğimi nasıl yaraladığını anlatacağım

Evinizin önüne gelip yağmurda ıslanmayı

Sana her bakışımda yeniden aşık olmayı

Yaşadıkça kalbimde bir yerin olduğunu

Sana ilk aşkım olduğunu

Sen sevmesen de benim seveceğimi anlatacağım

Uzaktan sevmeyi anlatacağım sana

Saçlarını ellerimi dokunmadan gözlerimi okşadığımı

Seni görünce yüreğimin titrediğini

Ve bir bakışının bana yettiğini anlatacağım

Ve biliyorum

Bunları anlatmama fırsat vermeden

Seni seviyorum diyemeden gideceksin

Dur gitme desem de

Durmayacaksın biliyorum


ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder