6 Ekim 2010 Çarşamba

Deli miyim neyim?...

Ben ne kadar sussam, sen ne kadar duyarsın? 
Yoksun!... 
Kıvranıyorum! 
Yüzümde bıraktığın o son tebessümle karışıyorum gecenin en deli vaktine! 
Sözümde bıraktığın o son hecenle kurutuyorum tüm cümleleri! Sensizlik bu, senden önce iniyor her bir hücreme... 
İçimde bıraktığın o tek geceyle ürkütüyorum ömrümü! ... 
Gece bu, ömürden önce inliyor bu vakitlerde... 
Gidip de gelmeyecek, gelip de gitmeyecek gibi duruyordun... Üstüne titriyordum titreye titreye... 
Şimdi sana birikiyorum.. 
Sana biriktiriyorum içimin en nazlı anını!... 
Naz bu , bulaşmaz öyle her güne... 
Sana sarılmak.. 
Kollarında solumak istiyorum, soluksuz kalıyorum herbir isteyişte... 
Bu yokluk benzemiyor hiç bir ölüme... 
Yokluğuna mı ödül verilmiş ömrümde bilmiyorum... 
Kimsin nesin?.. 
Ben??? 
Deli miyim neyim?...


şampiyon
15.05.2001

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder