29 Eylül 2010 Çarşamba

Ben yağmurum

Kararır gökyüzü ansızın,

Çarpar bulutlar kahrederek,

Ve bir ateş yanar...

Bulutlar yanar,

Yürek yanar.

Sonra tek tek düşer damlalar,

Toprak kokar,

Yağmur kokar.

Bir ateş yanar rüzgârında,

Bin ateş söner.

Ben yağmurum

gününe ve gecene yağan.

Kararırsa bulutların ansızın,

Ve şimşekler çakarsa özünde,

Bak gözündeyim.

Önce tek tek,

Sonra sel olurum göğsüne...

Aydınlanırsa yüreğin,

Güneşler açarsa yüzünde,

Neşeyim şimdi özünde.

Yürürken bahtının yollarında

Yalnız ve dalgın,

Ve görürsen açmış

Bir dal çiğdem

Üzerinde çiğ damlası.

O, benim.

Sabahları dağılırken bulutlar

Yürüyorsan sokaklarda

Düşünüyorsan

nisan yağmurlarını

Havayı kokla

O, benim.

Ararsa ellerin ellerimi

gözlerinde yağmurlar,

Üzülme.

Yum gözlerini usuldan.

Bak yüreğindeyim.

Estirme hüzün rüzgârlarını

Kov sahilinden deli dalgaları

Sakin serin pınarlarda çağlar damlalarım.

Dağlardan esen meltemlerde,

Akan çeşmende benim.

Yıka yüreğini temiz sularımda,

Gönlünde melankoli kalmasın

Şifalıdır damlalarım,
Ben yağmurum
Yağmur;

Benim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder