5 Ağustos 2010 Perşembe

MAVİ DÜŞÜM

Bir kör gibi sevmek istiyorum seni

Öyle arındırmak şatafatlı, yalan renklerden

Siyah ve beyazın saltanatında

Sahte renklerin uzağında başlamalı her şey

Nefesler sunuyorsun bana iki dudak arasına sıkışıp kalan

Ellerini özlüyorum

Dudaklarımdayken dudakların

Saniyelik gelgitlerin koynunda

Dokunarak keşfe çıkmalıyım seni

Artık anlıyorum

Aşk yalın güzel

İçine mavi katmalıyım diyorum

Seni mavi sevmeliyim

Görmediğim sade düşlediğim sonsuzluğumun renginde

Mavi mavi okşamalıyım

Fırçam değdikçe saçlarına

Güneş kıskançlığıyla kaçıyor dağların ardına

İşte gece

Belli belirsiz siluetlerde sevmek seni

Ellerimin ayasında keşfe çıkmak yüreğini

Sen böyle güzelsin sevdiğim

Şeffaflaştırdıkça seni

Tapıyorum varlığına

Dokundukça kendime ulaşmayı başarıyorum

Sonunda

Git dersen bir gün kovalama beni

Kirpik uçların yeter sonuma

Sapla ruhumun tam ortasına

Bırak bu işe yaramaz bedenim kalsın buralarda

Sen ruhumu da al git

Sevdiğim

Mavi düşüm

Seni sevmek ne güzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder