24 Ağustos 2010 Salı

GİT ŞİMDİ

Git kendini çok sevdirmeden,
Git bu can her geçen gün harabeye dönmeden,
Tedavülden kalkmış bir paraya döndürmeden git…
Git ki bir fırtına daha vurmasın yaralı kalbime,
Git ki alabora olmasın viraneye dönmüş sandalım,
Git ki dolu vurmasın yeşeremeden solmuş çiçeklerime…
Aşk senin olsun,sevda sende dursun,
Ben alırım terk edilmiş yalnızlıklarını
Git şimdi
Geride ne bıraktım diye düşünmeden git
Issız vadiler kaldı geride
Çatlamış toprağını gözyaşlarımla suladığım vadiler
Her bitiş bir başlangıç derler hadi git şimdi
Git ki yeni bir başlangıcım olsun
Yalanlardan uzak, kırgınlığa kapalı
Umutların hep mavi kalacağı yepyeni bir başlangıcım olsun
Ben seni rüyalarda sevdim sayarım yarim
Kan ter içinde uyandığım ve uyandığımda bile ağladığım kötü bir rüya
Şimdi o denli uzaksın hayallerimden
Bilirim yaşayamazsın böyle o yüzden hadi git şimdi
Ne dostluk iste benden ne aşk
Beni yalnızlığımla baş başa bırak
Ve git şimdi
O çok sevdiğim şarkı gibi
Bütün gece ağlarım dalgalar kucağında
Belki yosun tutar gözlerim yalnızlar rıhtımında
Ama ben seni elbet unuturum sevdiğim
Ne kadar zor sana git demek bilemezsin
Ama varlığın kanatacaksa beni
Ve unutturmayacaksa seni
Nolur daha fazla üzmeden git hadi…
ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder