22 Temmuz 2010 Perşembe

Yüreğinden yaralı

Yüreğinden yaralı
Kanadı kırık bir kuşum ben.
Hadi sevgili...
Acılarım sarılmayı bekliyor,
Ruhum giyinmeyi,
Saçlarım okşanmayı...
Hadi sevgili;
Hiç sevişmemiş gibi al,
Aklının sınırlarında, ama teninin kuytularında bırak beni.
Her yakamoz bir veda busesi..
Her aşk bir gidişin habercisi,
Her sevda bir yıkımın bekçisi değil midir?
Hadi sevgili...
Dirseklerini daya böğrüme.
Sırtına vurup karanlıklarını,
Yanıma gel.
Beklemek şimdi beklemek,
Kalmak şimdi kalmak...
Çıkardın ya beni hayatından,
Ben gitmedikçe,
Gitmek gitmek değildir artık.
Hadi sevgili,
Eskisi gibi yapış dudaklarıma,
Hani kanatırcasına,
Hani kimse yokmuşcasına...
Mayıslar getir bana,
Haziranlar...
Bir tutam umut bırak,
Temmuzlarını alda git sonra.
Sen sevgili;
Damağımdasın,
Ama yüreğimde yarasın da...
Güneşi sana bıraktım,
Ayı, yıldızları...
Seni giymiştim ya sevgili,
Üzerinde ayrılık kokularıyla.
Soyundum şimdi,
Anadan doğma, üryanım yine.
Senin sevgili;
Kızdığında gözlerindedir karanlık,
Güldüğünde, dudaklarındadır aşk.

Yazan: Talan Ayşe Kanca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder