26 Temmuz 2010 Pazartesi

Sen hiç kanayan bir kalp gördünmü yaşarken?

Seni sevdim       
Ne oldum
Şimdi,ben
Aşıkmı yüreğim
Sana sevdam
Bu kadar yoğun
Galiba mı desem
Ne desem
Deli yüreğim
Hep seninle olsun
Öylemi,cansuyum


Peki sen,nerdesin
Şimdi,sen yoksun
Yalnız koydun
Bu mavi dünyam
Sensiz,biçare yüreğim


Sen,hiç kanayan
Bir kalp gördünmü yaşarken
Sensizlikden
İste o kalp hediyen
Senden kalan.


Dün gece yine geldin
Uykumun en tatlı yerindeyken
Sadece bir sesdin
Bana seslenen
Sislerin arasından.
Burdayım 
Diyordum
Sadece sesin,
Beni çagırıyordun.
Kulagım,sesine tutkun
Kulagım sesine hasret
Ve sevdam.
İşte o an anladımki,sen
Hala bendesin.
Benle olmasanda,sen


Sen, hiç kanayan
Bir kalp gördünmü yaşarken
Sensizlikden
İşte o kalp hediyen
Senden kalan...


ASİMAVİKEMAL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder