28 Temmuz 2010 Çarşamba

GÖZLERİNİ KAPAT ARTIK

Her gün sana gelmeleri erteliyorum,
Boğazını sıkıyorum,sana deliren anıların;
Hep kapı eşiğinde...
Ben hergün katil damgasını,
Giydiriyorum,yüreğime...
Kapı eşiği cinayetlerim var,
Sen bilmiyorsun...
Sözlerin ne zaman düşüyor aklıma,
Bölüyorum bana bakan bi karar gözlerini...
Gözlerin bin parça düşlerimi oyalıyor...
Düşlerimde gözlerin asılı,
İndiremiyorum iskemleyi yere...
Parçaların yüreğime batıyor;
Naaşım kalkıyor,
Dar vakitlerin gölgelerinde...
Sen görmüyorsun...
Bıraktığın boran lar geziyor ayaklarımda,
Kapılar ardımdan çarpıyor hep...
Yüzümü dönsem boşluğuna düşüyorum,
Kilidi yok bu anlamsızlığın,
Ben hep sana kalıyorum sağanaklar arasında,
Fırtınalarında savruluyorum,
Sen anlamıyorsun,
Umutsuz vaka varlığın varlığıma...
Anlamsız molalarımızın yolunu kesiyorum.
Bütün duraklar çift kişilik.
Keşişiyoruz her soluk alışlarımızda...
Nefesin nefesime aşina;
Altında eziliyoruz,
Molalarımızın soğuk duvarlarında,
Ölüp ölüp diriliyoruz;
Sen yine susuyorsun...
Bilmiyor
Görmüyor
Anlamıyorsun
Ben her yeni başlayan günü,
Kapı eşiğinde karşılayıp;
Sabıkamı kabartıyorum.
Benim cenazem senin
Gözbebeklerinde...
Gözlerini kapat artık...




şampiyon
ASİMAVİKEMAL


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder