11 Temmuz 2010 Pazar

Ben sadece seni sevmesini bilirim.



Ben Sadece Seni Sevmesini Bilirim. Birde Özlemeyi

Sıcaklığını haykırmalısın yüreğinin.
Gözbebeklerinde okumalıyım dudaklarında değil,
Öyle haykırmalısın ki seni seviyorum diye.
zarı patlamalı yüreğimin
kulaklarımın değil,

Seni Çok Seviyorum.
Öyle Seviyorum ki Seni. Öyle büyüksün ki içimde. Küçücük kalbim seninle büyüdü sanki. Geçmediğin damarım, ulaşmadığın hücrem kalmadı. Seninle doluyum ben ve öyle mutluyum ki. Bu bedende seni taşımak gurur veriyor bana. Benimlesin, her bakışımda aynaya, gözlerimde seni görüyorum. Aldığım her nefeste, baktığım her yerde, yaptığım her iştesin. Şimdi geleceğim, tek düşündüğüm ve gördüğüm kişi sensin. Her lafımın başında, ortasında ve sonundasın. Ben her gece, her sabah, her an seninleyim.

Yağmurdan sonraki toprak kokusunu içine çekmek gibi seviyorum seni. Denize bakarken insanın içinin rahatlaması gibi seni sevmek. İnsana huzur veren. Bir çocuğun oyuncağına bağlılığı, onu sevmesi, paylaşamaması gibi seni sevmek. Bir bebeğin annesine muhtaç olması gibi muhtacım sana. Su gibi ekmek gibi.

Sen yoksan bende olmam, ölürüm.

Sensiz olmaz, çünkü sensizlik ölüm gibi bir şey. Beni bu hayatta varlığın tutuyor. Nefes almamı, her güne umutla uyanmamı ve her gece huzurla uykuya dalmamı sadece senin varlığın sağlıyor. Sen olmazsan uykular haram, sabahlar günah bana.

Seni Öyle Çok Seviyorum ki

Şu anda çok uzaktasın, beni düşünüyor musun bilmiyorum? Ama ben hep seni düşündüm bugün, hiç aklımdan çıkmadın, attığım her adımda, yaktığım her sigaramdaydın.

Seni öyle çok özlüyorum ki, zaten çok uzaklardaydın, bugün hayale uzanan parmaklarım bile sana kavuşamadı. Bugün bir başka hüzün çöktü yüreğime, ne yapsam ne etsem silinip atılamadı.

Seni şimdiden öyle çok özledim ki.
İçim acıyor, sanki anlamsız bir keder çöreklendi yüreğime, gitmek bilmiyor.

Seni öyle çok seviyorum ki, istersen sor bugün benimle olan yüreğime, akan gözyaşlarıma sor. İstersen yüreğime sor, giderken yanına aldığın yüreğime sor. Anlatsın seni ne çok sevdiğimi ve ne çok özlediğimi.

Seni öyle çok özledim ki, sanki bugün yine Türkiye benimle ağladı. Gözyaşlarım yağmurun damlalarına karıştı. Hava kasvetli, ben bir büyük acı. Senden başka kim bilebilir çektiğim bu sancıyı?

Yürüdüm yağmur da, ellerim üşüdü yine.
Hani nerede ellerinin sıcaklığı. Nerede içimi ısıtan sözlerin? Hani beni sensiz ve ellerinsiz bırakmayacaktın. Neredesin sevgilim söyle? Nerelerdesin?

Gözyaşlarım yağmura karıştı. Yüreğim ise sıcaktı. Giderken yanında götürdüğün için o hep ılık bir sevda sıcaklığındaydı.

Biliyor musun?
Ne zaman biri bana canım dese, senin seslenişin kulaklarımda çınlıyor. İrkiliyorum, mutsuz musun gene? Gene yüreğin mi acıyor diye düşünüyorum. Ne zaman yalnız birini görsem senin siluetin sanıyorum. Ne zaman bir ayak izine takılsa gözlerim, yüreğime geldiğin günler de bıraktığın ayak izleri aklıma geliyor ürperiyorum.

Yokluğunda neleri yitirdim. Sen yoksan, gül güzel kokmuyor eskisi gibi, ne de güneş içimi ısıtıyor, ne de yağmurdan sonra toprak kokusu geliyor burnuma buram buram.

Yokluğunda neleri yitirdim, sen yoksan artık gülüşüm bile içten değil. Şen kahkahalar atanlara imreniyorum hanidir. Sen yoksan ipekler bile dalıyor bedenimi. Sakın yanlış anlama. Sitemim sana değil bebeğim sitemim sadece aşka.

Sana aşık olmasam sensiz günlerde böyle mutsuz olmazdım. Sen, sen diye yakarıp, sabahlara kadar yıldızları saymazdım. Görüyor musun yokluğunda neleri yitirdim. Ama sitemim sana değil birtanem. Sitemim Aşka.

Sana nasıl sitem edebilirim ki?
Ben sadece seni sevmesini bilirim.
Bir de özlemeyi sevgilim.



ŞAMPIYON=ASIMAVI

MINIK KARDELENIME

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder