25 Haziran 2010 Cuma

ASİ


Hızlı yaşantımın bir noktasında
Hayal ile gerçek arasında giderken
Güzel bir manzara ile karşılaştım
Nefis bir kumsal
Ve deniz asi ve mavi
Kumsala indim
Denizi tanımak için
Karşıma bir denizkızı çıktı

Onu hissettigim an yaşadım,
Yaşadıgımı anladıgım an onu keşfettim
Kalbime bir anda girdi.
Tanıtıkça tanımak istedim.
O kendine ASİ diyordu
Varsın desin.
Kalbim onu
Karlı dağların eteklerinde
Yetişen nadir bir,
Kardelen oldugunu söylüyordu bana

Kardeleni severim
Hassasdır,narindir ve
Duygu yüklüdür.
O çiceklerin en güzelidir,
İşte o kalbimi yeniden attıran çicektir.
Asla koparamam
Asla üzemem
Ve asla onsuz olamam.
Kardelenim yakında geleçegim
O dağın yamacına
Sadece senin için


ASİMAVİKEMAL



yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder