6 Haziran 2010 Pazar

ADIM MAVİ BENİM

Ben ki,                                                                                    
Alışamadım!...
Yazdıgım gibi okuyabilmeyi seni...
Kalem yaz dedi...
Ben anlattım sadece
Ama
Alışamadım!.
Yana yakıla parmak uclarımda yaşamaya...

Öyle ki,
Misafir gibiydim ellerinde
Silkelesen toz olaçak
Yıkasan yok olaçaktım sanki

Oysa benim bildigim
Sımsıçak olmalıydı sevdigimin elleri
Yüreği gibi
Ve sımsıkı sarmalıydı bedenimi
Ayırt edilemez olmalıydı aşk
Bir gül gibi tutup,
Koklamalıydım sevdigimi
Böyle bildim ben
Böyle bildim hep.

Tuhaf bir MAVİ degilim aslında,
Adım aşk şiirlerinde geçiyorsa bildigimdendir.
Daha başlarken sevdim bu deyişi
Bu üç günlük ömürde
Sevda MAVİ olmalıydı
Aşk MAVİ

Sag gözümde bir segirme
Bu neyin nesi...

Ah adın
Adın ruhumun saf hali
Aşkı hep sen diye tanımladım
Anlamaya çalıştılar beni
Oysa
Oysa
Geceyi gözlerinden çaldıgım sevdigim
Sen
Söylesene
Hicranı savurup yüreğinden
Söylesene
Ne çok sevdigini
............ne çok......


ASİMAVİKEMAL


yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

1 yorum:

  1. SENİ SEVİYORUM CANSUYUM...SENİ ÇOKKKK SEVİYORUMMM...

    YanıtlaSil