20 Mayıs 2010 Perşembe

SENİ SEVİYORUM ASİRÜZGARIM

Bir kez daha seviyorum anladım
Bir kez daha o güzel sızıyla kavruluyor yüreğim
Nedenleri sıralamak istemiyorum
Aç olan susuz bir yürek bu
Sararmış yaprağı canlandırma vakti
Bunu kör bir dilenci kadar çok istiyorum

Sadece kumral saçlarina
Ve umutla ısıldayan gözlerine duydugum özlem
Dünyanin bütün zevklerini ardına sıralıyor
En amansiz hasretlerden daha fazla tüketiyor
Özlemin içimi.

Açmadan yüreğimin derinliklerini
Bir zamanlar sana bir nefes kadar yakınken
Senden uzaklara gitmek
Ve
Şimdi gölgeni bile görememek kahrediyor beni

Gel yüreğim gel,ASİRÜZGARIM,la gel
Bir kez daha gel
Hazanları yok edelim güneş varken
Bulutlu fırtınalı günlere gerek yok
Son baharda yaşanan son umutta
Yapraklarımız yeşil kalsın inadına

Yüreğim ateşten kor
Sabırsız bir koşma bu hissediyormusun
Ellerini ellerimde
Gözlerin gözlerimde
Okuyabilseydim kalbinin derinliklerini.

Çözemediğim bir şey var bu gün
Çözemediğim seni
Zaman akıyor sevgilim
Şimdi susmanın sırası değil
Aşkla yoğrulup şekillenmenin sırasıdır
SENİ SEVİYORUM ASİRÜZGARIM
Vee bu sana
söylememiş olduğum sözdür...

Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder