24 Mayıs 2010 Pazartesi

MAVİNİN RUHU ÖZGÜR

Taze toprağa yağmur damları düşer ya,
Sen öyle düştün gözlerimden,
Etrafa mis gibi toprak kokusu yayılır, ya
Yağmur yüzüne damlarken,bu kokuyu içineçek,
O kokuda ben yokum artık.damlalar benim,gözyaşım
Onlara iyi bak,hisset ve beni hatırla.

Yağmurla beraber asirüzgar artık benim
Kokumu sana getirmiyeçek.

Özlemle bekledigin mavi geceler artık
Bensiz,ben düşlerinde olmayaçagım.

Son tangoyu benim kollarımda bitiremiyeçeksin.
Mavi keman artık senin için çalmayaçak.

Sevdigin şarkılara artık rakı ve balık kokusu sindi.
Mavi geceler artık sana eşlik etmeyeçek.

Boş yatağında beni düşleyip,
''Seninleyim aşkım,sana sarılıyorum''diyemiyeçeksin
Çünkü;hayellerinden de kendimi sildim.

Ama sen;beni hep hisseteçeksin.
O gözlerin her yerde beni arayaçak.
Sanki;elimi uzatsam mavi ye dokunaçagım diyeçeksin.
Nafile;mavi sensiz artık.
Sana sadece diger renkleri bıraktı.

GİT!!! kırmızıya,yeşile,sarıya sor.
Mavisiz olunurmu,
Mavi gibi birisi çıkarmı karşına hiç.

Mavi artık özgür,
Sevdası özgür,
Özlemleri özgür,
Mavinin ruhu özgür.

Sen ne sandın!
Mavi selam alır,mavi selam verir.
Mavi cansuyudur,hayat pınarıdır.
Mavi alır,mavi verir.
Asi;mavidir.
Denizgözlerinin sahibi mavidir.
Mavidir seni asirüzgar yapan.
Sen hiç kaynagı olmayan.
Rüzğar duydunmu.
İşte ; şimdi aynaya bak.

ASİMAVİKEMAL



Yazanın notu.bu şiir gerçek hayatta olan birine yazılmamışdır.
yazar burda sadece bazı şeylerin gerçek hayatta ne kadar birbirine
iç içe oldugunu göstermek istemişdir.güven,sevgi ve sadakat olmadan
nasıl yanlız olabileçegimizi göstermişdir.aynalar asla yalan söylemez.




yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder