20 Mayıs 2010 Perşembe

MAVİ KEMANCI


Ey benim denizgözlüm gönülden sevdigim
Sen hiç MAVİKEMANCI'yı tanıdınmı,
Onu melodileri ile dans ettinmi,
Gel seninle düşsel bir maceraya çıkalım.

Mavi bir gecede,mavi bir deniz kıyısında,
Senin üstünde kırmızı bir elbise,bense mavi ay altında,
Maviden daha mavi elimde MAVİKEMAN
Çaldıgım her melodi yüregini ateşlerken

Seni senden alıp bana getirirken,''mavi gecede'',
Notaları ezberlerken,sen beni nasıl severdin.
Elimdeki senmişin gibi çalardım,MAVİKEMAN'ı
Bir bütün olmuşduk,elim belinde dans ederken.

Her dönüşlerinde sacların ASİRÜZGAR gibi,
Kamcılardı yüzümü,ne büyük coşku idi mavi ayın altında,
Çıplarlak ayaklarla yapılan dans.
Benim sevdigim erkek tutkulu olaçak derdin,

Tanıdımı bedenin benden daha büyük bir tutkuyu,
Mavi gecede,MAVİKEMANCI'ın kollarındayken,
Çaldıgım her melodi,yüregini ateşlerken.
Seni benden,beni senden daha çok seven varmıydı,

MAVİKEMANCI'yken,ben o mavi gecede,
Ne farid ne khan varmıydı o gecede,
MAVİKEMANCI gibi çalan,
Seni onun kadar seven.
Demişdim sana
Ayaklarını yerden keserim.
BEN MAVİKEMANCIYIM ,MAVİ GECELERDE.


ASİMAVİKEMAL


yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder