19 Mayıs 2010 Çarşamba

DENİZ GÖZLÜM

Seni tanıdıgım zamanı asla unutamadım.
Daha o zamanla çok toy bir gençdim.
Sende azmi gördüm,tutkuyu sende ögrendim.
Sen ışık oldun yaşantıma, senin cesaretin,
Sende MAVİ nin en güzel tonunu gördüm.
Sen ne büyük bir tutkuydun,DENİZ GÖZLÜM.

O kenarında oturmuş,seyrederken seni,
Nasıl bana ulaşmaya çalışırdın dalgalarınla,
Hiç yılmadın bana ulaşmak için,ASİ RÜZGARIN la,
Çok yıllar sonra,seni gördüm bir çift gözde,
En güzel MAVİ MAVİ bakışlar,o gözdeydi.
Senin bakışındı, DENİZ GÖZLÜM.

Ve tıpkı sen gibi ASİRÜZGAR eserdi bakışlarında.
Yine tutulmuşdum,büyük tutkuyla,MAVİ gecelerimde,
Mavi rüyalara dalmışdım,Mavi hayallerimle,
Karanlık üstümden uzaklaşmıştı,yine çalmıştı kalbimi,
Mavi gözler.,
Ne büyük tutku...
MAVİyi sevmek,MAVİ ile olmak
Öyle degilmi? DENİZ GÖZLÜM.

yazarından izin alınmadan alıntı yapılamaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder