18 Mayıs 2010 Salı

BEN SENİ HEP SEVDİM

Benim güzel kuşum,seni öyle yaşıyorum
MAVİ rüyalarımda,hayalimdesin hep
Yüregimin içindesin,sen sevmesende
Çıkaramıyorum,seni ordan istesemde
Seni sevdim GÜLÜM sensiz sevdim

Sen uzaklardayken,hayalin benleydi.
Dinledigimiz şarkılar vardı kulaklarımda
Yanımda olmadıgın zamanda aklımdaydın
Seni sevdim BİRTANEM sensiz sevdim

Dokunsam ellerimin ucundaydın aslında
Ayrı şehir ve sokakta olsak bile
Kokun bende,kalbim sende
Neden sende beni sevmedin,benim gibi
Seni sevdim ASİRÜZGARIM sensiz sevdim

Sende sevseydin,beni seni sevdigim gibi
Gözlerinde yaşlar,yüreginde hüzün olmazdı hiç
Ama ben birşey biliyorumki kıyamet koptugunda
Sen uyandıraçaksın,sonsuz uykudan
Ve diyeçeksin ki bana haykırarak
BEN SENİ HEP SEVDİM MAVİM


ASİMAVİKEMAL


Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder