5 Temmuz 1998 Pazar

DİNLE

DİNLE



Ne zaman nasıl sevdim seni bilmiyorum.Oysa ki yasaktın bana, yasaktım ben


de sana.


Bahar gibi çıkıp geldin, tam da karakışın ortasında.Sesini duymak öyle


huzur vericiydi ki içimde binbir kelebek uçup,kanat çırpıyordu sanki.


Heyecandan yüreğim kurudukça bahar yağmurları gibi yağıyordun ruhuma.


Sonra güneş olup açıyordun.Rengare nk gökkuşağı gibi


aşk olup sarıyordun tüm benliğimi...Gökyüzün de süzülen uçurtma gibi


uçuyordum bende senin aşkınla..


Seninle konuşurken bile sesin sesime değdikçe nefesim kesiliyordu.


Hep gülüyordum,güldürüyo rdun yüreğimi sen benim.Öyle benleydin ki, öyle


sen olmuştum ki..


Dinlediğim şarkılara mı seni alıyordum yoksa sen mi bana şarkılar


oluyordun?


Sevdim işte seni, hiçte saklamadım,saklıyama dım...Seni sen olduğun için


sevdim.Bana yalansız dolansız gelmiştin.


Herşeyin en güzelini hissettirişini sevdim...Ahh keşke birde benim


olsaydın...


Olamadın....Olamazdı n da...Yasaktın ama herşeye rağmen tatlıydın...


Bilirsin zaman zaman karamsarlıklara düşerim ben, işte yine


öyleyim...Neden kendimi yüreğinden taşındırılmış hissediyorum?


Neden içimde ki bu acı? Neden?


Bak bana!.. Gözlerimde yaş, yüreğimde yas var, hepsi sana...


Bana hissettirdiğin gibi seviyorsan beni, tut elimi, sar beni..Hissettir


bana aşkını yok et bu karamsarlıkları...


Ya da yüreğine yeni bir levha as SAHİBİNDEN KİRALIKTIR diye..


DİNLE


Dinle sevdiceğim


Dinle!..


Ben seni


Bu yüreğe


Kiracı değil


Sahibesi kıldım


Sakın olaki


Bu yüreği


Aşk kumarın da


Bozdurma...


Her Bakışımda...



Gözlerine her bakışımda gökyüzünün gülümseyen çehresine umut yüklü


bulutlar çizebilmek için sepetinde denizler taşıyan mavi yürekli bir


çocuk, yemyeşil nehirler serpiyor gözlerime...


Gökyüzüne her bakışımda gözlerinin yemyeşil iklimlerinden yüreğime


süzülen melekler, zümrütlerle bezenmiş kanatlarındaki elmas işlemeli sevda


filizlerini ekiyorlar içime. Ve ben her sabah, daha da büyütebilmek için


sevdamı, işte bu umutla kaldırıyorum başımı gökyüzüne...


Ellerine her bakışımda denizlerin ufukları kucaklayan sinelerinden,


sonsuzluğun ab-ı hayatına müştak masmavi umutlar getiren tebessüm sesli


martılar konuyor ellerime...


Yüreğime her bakışımda ellerine ömrümü sunduğum bir melek karşılıyor


beni! Zarif kanatlarından sevda türküleri yayılıyor. Gözlerinden yedi


veren güllerinin sıcaklığı süzülen bir minik kırlangıç olup götürüyor beni


huzurun gizemli diyarına. Çoğalıyor umut!


Önce bulut gibi


Sonra yağmur


Gökyüzü gibi sonra


Gözlerin gibi!


Ellerin açelya, ellerin erguvan


Uzanır da ellerin


Mutluluklar filizlenir


Dokununca yüreğime...


Yüreğine her bakışımda tarifi imkansız baharlar yeşeriyor içimde! Menekşe


bakışlı kır çiçekleri sarıveriyor her yanımı! Küçücük yürekleri mutluluğun


sinesinde neşelendirmek için çırpınan yemyeşil parklara, turuncu oyunlar


serpen yıldızlar beliriyor göklerimde. O şirin gülüşünle bana hayat


veriyorsun!


İnan ki Yar


YÜREĞİME SIĞMIYORSUN...






YOLLANMAYAN 77 MEKTUP


ŞAMPİYON


05.07.1998

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder