21 Haziran 1998 Pazar

ÇAĞIR BENİ ....

ÇAĞIR BENİ ....



Aşk adına işlediğim bütün günahlarımı kutsal sayarak yağmalanmış


gecelerimin hüznünü bir bohça gibi sırtıma vurarak tutkumu ve


öfkemi,tutukladı ğım gözlerinin rengine boyayarak gelirim.


Hiç saklamadım duygularımı ama bir çocuk var ki içimde, asırlardır


uykuda.Asıl ben oyum asıl o uyandığında ben hayata daha çok


sarılıyorum.Konuşmay a hasret o çocuk artık uyusun istemiyorum.Onu


uyandıracaksan ve büyüteceksen gelirim.Hep seni, sana ve bütün ağırlığına


rağmen taşıyacağıma, hep seni sen kadar uzaklarda bile yaşayacağıma inan…


Hiçbir zaman senin gözlerinin gizliliğindeki güzelliği unutmayacağımı


inan. Ve benim kuşatma altındaki düşlerimi ve düşlerimdeki gülüşlerimi de


senin kanatmayacağına inanayım.İnandır beni gelirim..


Bakışlarımla okşayarak yüzünü gece yarısı hasretlerinin yoldaşı olurum,


bölünmüş düşlerinde ve yalnız gecelerinde bak bana, hep konuk olurum


sana..Şiirlerinde hep yeni umutları yeni sevdaları anlatan bir ozan gibi


sana dair dizeler yazarım.Seni anlatmayacak her sözcüğü kullanılmaz


kılarım.Salıverir im yüreğimi bir ezginin notalarına..Söyle şarkımı


gelirim.


Rotasını kaybetmiş bir gemi gibi fırtınadan fırtınaya sürüklenirken Kara


Göründü diye bağıran bir tayfanın sesindeki mutluluğu taşırım ben limanım


sensin.Bir tek sana sığınırım korku dolu dev dalgaların şiddetinden.Aç


kapılarını gelirim.utangaçlığım ı, güçsüzlüğümü, üzerini yalanlarla


örttüğüm hatalarımı bırakarak acı ve gözyaşını unutarak umutlarımın da


ellerinden tutarak gelirim.


Biz seninle ölür gibi öpüşmeli öpüşür gibi bölüşmeliyiz hayatı..hesapsız


mekanlarda ve zamansızca.ayın karanlık yüzünü düşün, güneşi kucakladığın


anı düşün başını göğsüme yaslayıp sustuğunda belki de ömründe ilk defa


geçmişteki hoyrat sevdalara inat sen de yum gözlerini Sevda ile dağla


yüreğini..Ben sendeyim, kazındım bir kez yüreğine..bundan böyle ihanetin


adının bile anılmadığı bir ülkede, hayallerini azaltmadan bir baharı ve


sonraki bilmem kaç baharı benimle birlikte yaşam istiyorsan çağır


beni..GELİRİM SEVGİLİM!!!Çünkü seni çok seviyorum ne yazık ki bunu sende


biliyorsun..
ASİMAVİKEMAL...1998

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder